CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday 4 October 2009

Dingin di pagi hari

Oh Tuhanku,
Aku bukanlah ahli syurga,
Juga tak mampu menahan siksa neraka,
Kabulkan taubat ampuni dosa-dosaku,
Hanyalah Engkau pengampun dosa hambaMu,
Dosa-dosaku tak terhitung bagai debu,
Ya Illahi terimalah taubat2 ku,
Dosa-dosaku makin bertambah Ya Illahi,
Hamba yg berdosa menangis hiba menyembahMu,
Mengaku menyeru dan memohon ampunanMu.....


Setiap pagi pagi akan terjaga dan terngadah,..dosa2 yg bertimbun itu menghantuiku, jauh sekali utk mengulangi lagi..bila terfikir balik akan segala amanah yg diberi, berat sungguh utk aku teruskan perjalanan ini..Ya Allah, berilah aku kekuatan di dalam hati sanubariku..Ya Illahi terimalah setiap rayuan taubatku..kiralah apa yg aku lakukan sebarang mujahadah di jalan Mu...jauhkan aku Ya Rabbbi dari sifat riak, ujub dan takabbur..jauhkan aku dari penyakit2 hati itu..amin Ya Rabbi Alamin...

0 comments: